In

In het Werkboek Online Marketing dat gebaseerd is op de concurrentie-analyse, de deepscan van uw organisatie en de audit van uw website bepalen we het aanbevolen volume. Maar vanzelfsprekend passen we dit aan in functie van uw concrete noden.
Onderstaande criteria spelen hierin een belangrijke rol:
Hoeveel „inhoud” moet er geproduceerd worden?
Hoeveel marketing materiaal is er beschikbaar?
Heeft u alle technische expertise in huis of moet u beroep doen op derden?
Moet er een nieuwe website gemaakt worden of voldoet de bestaande website?
Hoeveel email-campagnes worden er voorzien?
Is er nood aan marketing automation en hoeveel scenario’s moeten er uitgewerkt worden?
Hoe hoog ligt de lat qua bezoekersaantallen, leads, omzet,…?
Hoeveel moet er tussendoor gerapporteerd worden?
Hoeveel leads zijn er nodig om de gewenste doelstellingen te realiseren?
Hoeveel training/support moeten we voorzien?
Hoe sterk is de concurrentie?

Recente berichten
Contact us

How can we help you?

Not readable? Change text. captcha txt