Omdat Content Marketing een permanente dialoog veronderstelt is het absoluut noodzakelijk dat het potentieel dat intern aanwezig is in uw bedrijf, in kaart wordt gebracht. Wij ontwikkelden hiervoor een gedetailleerde vragenlijst die alle facetten van uw marketingpotentieel ontleedt.

In de Deepscan komen ondermeer volgende topics aan bod:

  • De positionering van uw onderneming
  • Uw marketingdoelstellingen op korte termijn
  • Uw bestaande relatiemarketing
  • Het meten en evalueren van uw marketinginspanningen
  • Inzicht in de kanalen die het meest bijdragen aan uw omzet
  • De interne kennis en het gebruik van online marketingtechnologie
  • Het produceren en verspreiden van informatie die overtuigt
  • Het gebruik van social media

Doorloopt u de Deepscan volledig, dan ontvangt u van ons – gratis en zonder enige verplichting – een basisrapport met daarin:

  • een verwerking van alle gegevens van de deepscan
  • concrete aanbevelingen voor uw organisatie
  • een basisaudit van de prestaties van uw website

Bent u ervan overtuigd dat Content- en Conversiemarketing ook voor uw onderneming kunnen zorgen voor een instroom van prospecten en nieuwe klanten? Start dan met het inventariseren van het marketingpotentieel van uw bedrijf.

Onze online Deepscan is hiervoor de ideale aanzet.

Contact us

How can we help you?

Not readable? Change text. captcha txt