Van zodra wij de beschikking krijgen over uw contactdatabase wordt dit gekoppeld aan onze marketingtools. Onder verrijking bedoelen we dat we op individueel niveau gaan bijhouden wat het [...]
Bij de opstart van de samenwerking met een nieuwe klant, ondertekenen wij steeds een confidentialiteitscontract waardoor wij u de zekerheid waarborgen dat alle middelen en informatie uitsluitend [...]
De analyse van uw bestaande database van klanten, prospecten en leveranciers is vaak het ideale uitgangspunt om webmarketing op te starten. Op basis van deze gegevens kunnen we een eerste [...]
Online marketing is pas succesvol van zodra men er in slaagt om regelmatig – en op lange termijn – relevante informatie te publiceren die de aandacht van uw doelgroepen gaande houdt. [...]
Bij Blue Matters onderhouden wij contact met een aantal vakverenigingen om op die manier toegang te krijgen tot de adresbestanden van een aantal professionele doelgroepen in België. Daarnaast [...]
U kan er op rekenen dat één van onze marketing managers zich verdiept in uw sector om zich het vakjargon en de trends in de sector eigen te maken. Wij willen immers dat we aan één woord van u [...]
Neen, maar het helpt. Via een CRM zijn we in staat om de marketing- en verkoopinspanningen beter op elkaar af te stemmen. Hierdoor kunnen wij leads beter kanaliseren, kwalificeren en aanleveren [...]
Deze website gebruikt zowel functionele als niet-functionele cookies. Voor het plaatsen en uitlezen van niet-functionele cookies hebben wij uw voorafgaande toestemming nodig; voor functionele cookies niet. U kunt het gebruik van cookies later nog wijzigen en uw voorkeuren aanpassen. Meer info in ons Cookiebeleid.Ik ga akkoordMeer info